2012. május 17., csütörtök

Bogyók, amik még szerelésre várnak


Virágos bogyót akartam, de rá kellett döbbenjek, nekem csak pár 12mm-es fagolyóm volt, azok lettek a lilák Ildikó mintája alapján. Aztán akartam nagyobbat, de nem volt 20mm-esem se rendes, az enyém 16-17mm, így magam kreáltam a nagyokat, és a velük passzoló kb. 14mm-eseket. Néhány cseh levélkét hozzájuk illesztettem. Na most már vannak ezek, még készítek párat, ilyet olyat, hogy valami kijöjjön végül, és aztán jöhet a maradék szerelés is!!! 3 szett a terv, a színek úgy adják, de kiderül, hogy sikerül.
Elkezdtem, de kicsit át is fogom alakítani.

4 megjegyzés:

  1. Que beads más bonitas!!!!
    No paras de trabajar!!!!!
    Un saludo!
    Hasta pronto

    VálaszTörlés
  2. Kriszti !!!
    Huuu de sok szép bogyeszt fűztél, kíváncsi vagyok a végeredményre !!!!!!
    Már így is nagyon tetszenek !!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes és jó színű bogyeszok nagyon kíváncsi leszek hogy mit hozol ki belőlük!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Fülbevalókat és medálokat képzeltem, de annyira nincs most már időm, nem tudom mikor tudok leülni hozzájuk újra :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...