2012. január 24., kedd

Babylon karkötő és süthető gyurma próbálkozások


 A babylon karkötő megfűzése régi vágyam volt, most elkészültem vele, bár napokig fűzögettem apránként. Az alapja szerintem már egy hete elkészült, de meglehetősen munkás darab ez. A dologhoz hozzátartozik, hogy én a kiállóbb díszítéseket mindig duplán átfűzöm, szeretem a stabil darabokat :)
Utólag azt hiszem nem választanék ilyen kontrasztos színeket, lehet egyszer még elkészítem pasztellesebb szolídabb változatát.  Minta: Sabine Lippert


Első süthető gyurma próbálkozásaim. Egyáltalán nem vagyok még elégedett, dehát ez teljesen új technika nekem. A csillagvirágokat lánc elemnek, a kerek virágosokat kabochonnak képzeltem. De majd meglátjuk. Ezek azért másnak jobban mennek...

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó, hogy ilyen kontrasztos színeket választottál. Mutatós darab...nálam is listás, de még nem álltam neki.

    A kabosonjaid is csuda klasszak!

    VálaszTörlés
  2. Espectacular....bellìsimo.....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a karkötő, nagyon tetszenek a színei is! Ha a minta nem fizetős elkérhetem? A gyurmák pedig szerinten nagyon egyediek, szépek, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép lett! Csudijók a színe is..Tervezheted a medált is hozzá!

      A cabochonokat jól megmintáztad:)))

      Törlés
  4. Gyönyörű karkötő és szépek a gyurmák is!

    VálaszTörlés
  5. A karkötőd nagyon szép darab,és gyurma kabosonok is mutatósak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...